Жінка майбутнього у теперішніх реаліях: які виклики?. Про психологічну підтримку, протидію домашньом

Комунікація-це основний інструмент взаємодії з цільовою аудиторією не лише в громадському секторі. У часи пандемії маємо виклик, як дистанційно і при цьому ефективно взаємодіяти зі своєю аудиторією. Лише проінформувати свою аудиторію на сайті вже не достатньо, щоб достукатися до людей. Чому це важливо для громадських та благодійних організацій? Щоб ефективно виконувати свою місію, потрібно взаємодіяти з цільовою аудиторією та своїми стейкохолдерами, спонукати їх до дії! На вебінарі ви дізнаєтеся: – Як перейти від інформування до взаємодії з цільовою аудиторією? – Як диверсифікувати свої канали комунікацій (mix channel)? – Для чого взагалі вам комунікувати про свою діяльність, чи має це якийсь вплив?

Поділитися